אימון חוצה גבולות

אימון חוצה גבולות  

ליד גולבל, אנשים, פיתוח מנהלים

ארגון הומניטרי בינלאומי הטמיע מערכת אימון פנימית וחוצה-מדינות במטרה לעצב מחדש את התרבות הארגונית – ולהתמודד טוב יותר עם אתגרים גלובליים.

הלקוח: ארגון מוביל בעל נוכחות גלובלית

אזור גאוגרפי: ברחבי העולם

ארגון הומניטרי בינלאומי המסייע לנזקקים רבים ברחבי העולם, לקח על עצמו משימה שאפתנית: לשפר את מתודולוגיות הניהול, יצירת צוותים עצמאיים, ושדרוג מערכות היחסים בתוך צוותי העבודה, על מנת לייצר השפעה גדולה יותר במוקדי הפעילות ברחבי העולם. ארגון זה בנוי בצורה ייחודית כשיחידת הבסיס שלו הינה צוות המכיל 6 תפקידים שונים האחראי לטיפול במקרי חירום. צוותים אלו הן במטה והן בשטח מפוזרים ברחבי העולם. הארגון מונה למעלה מ 30,000 מקבלי משכורת.

ליד הבחינה בכך שקיים צורך להעצים את צוותי הבסיס בארגון, שרגילים לעסוק במשימות רבות בו זמנית ונדרשים לשיתוף פעולה מקסימלי בין התפקידים השונים. הצעד הראשון היה לבסס את תהליך העבודה מול הצוותים במטה, על מנת לסייע להם "לשחרר" שליטה ולהעניק סמכויות לצוותים הפועלים בשטח. ליד זיהתה את הצורך להטמיע מערכת אימון פנים-ארגונית שתאפשר לארגון לשמר את השינויים הצפויים לאורך זמן. יחד עם ליד, נבחרו מנהלים ספציפיים שקיבלו הדרכת ב'גישה אימונית'. הדרכה זו אפשרה להם לנהל את הצוותים שתחת אחריותם באמצעות ארגז כלים ייחודי ומעצים מעולם האימון.

מה שהתחיל בתור פרויקט בהיקף קטן באתר אחד באירופה, צמח בטבעיות לאתרים נוספים של הארגון באירופה, אפריקה והמזרח הרחוק, ועדיין צומח. העבודה עם הצוותים כללה היבטים משמעותיים מעולמות תוכן שונים, לרבות פתרון משברים, בניית צוותים, פיתוח כישורי מנהיגות ופיתוח מיומנויות רב-תרבותיות. כיום, התרחבה הפעילות לבניית תכנית הכשרה פנים ארגונית שתכשיר עובדים של הארגון, להיות מאמנים ומנחים לצד ליד הממשיכה לספק ליווי, עיצוב, ופיקוח להובלת השינוי.

תהליך שאפתני זה סייע לארגון לפתח שפה ותרבות גלובלית אחידה, הנובעת מה-DNA הייחודי של המלכ"ר. ארגון זה נוצר במטרה לסייע לאנשים שזקוקים לעזרה – ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. ליד חברה עם הארגון מתוך הזדהות מלאה עם ערכיו, והערכה עמוקה לאנושיותו הנדירה ומטרתו החשובה.

התהליך של ליד

אבחון והערכה

בחירת התכנית והכלים המתאימים

למידה חווייתית

יישום והטמעה לטווח ארוך

לפרטים נוספים

[email protected]    0723922840

האם את/ה מעוניין בייעוץ ראשוני?