תהליכים בארגון גלובלי

חברה אחת. פריסה גלובלית. אינספור תהליכי אימון מועילים.  

ליד גולבל, אנשים, אימון למנהלים

חברת היי-טק גלובלית נעזרה בליד במספר פרויקטים ייחודיים – החל מגישור על פערים שהתגלו בין חברי צוות בינלאומי ועד להדרכה ב'גישה האימונית' ואימוני תמיכה לקידום יזמות בתוך החברה.

הארגון: חברת היי-טק גלובלית
גישור על פערים בצוות בינלאומי

שיתוף הפעולה בין ליד לבין חברת היי-טק גלובלית מובילה החל ב-2014, כשהחברה הזמינה סדנה עבור צוות של 30 אנשי מקצוע מישראל ומארצות הבית, שסבל מבעיות תקשורת קשות ומנתק בין-תרבותי.

ד"ר טרייסטר-גורן, מנכ"לית ליד, ראיינה את שלושת מובילי הצוות ותכננה תהליך בן שלושה ימים, בו השילו חברי הצוות בהדרגה את אי ההבנות שעטפו אותם, והחלו להבין את הניואנסים הבין-תרבותיים הנמצאים בבסיס עבודתם המקצועית המשותפת. קבוצות הצוות (ישראל וארה"ב) החלו להבין שהם עשו שימוש בסוגי תקשורת שיצרו ריחוק בצד השני. בסיום הסדנה, החל הצוות לעבוד טוב יותר כיחידה מגובשת.

הדרכה ב'גישה האימונית'

הצלחת התהליך הצוותי לא עברה מתחת לרדאר של הנהלת החברה. ב-2015, התבקשה ליד לבצע הדרכה ב'גישה האימונית' ל-15 ממנהליה הבכירים של החברה. לאחר ביצוע ההדרכה, דיווחו המנהלים על שינוי משמעותי בסגנון הניהול והתקשורת. כחלק מההדרכה, זכו המנהלים לסופרויז'ן אישי במהלך היישום הראשוני של הכלים שרכשו.

אימון תומך יזמים (בהודו, סין, גרמניה, ישראל, צוותים וירטואליים)

פרויקט נוסף שיצא לדרך ב-2015 היה הכשרת מאמנים פנימיים לתמיכה ביזמים. אחד מערכי החברה המרכזיים הינו חדשנות ולכן יצרה החברה מרכז השקעות פנים ארגוני בחדשנות, ואיפשרה לעובדים להתנסות כיזמים, ליישם רעיונות חדשים, ולהתחרות על תקציב ועל האפשרות האמיתית להפוך את רעיונותיהם למוצרים. אחרי הצגת רעיונות חדשניים להנהלה, חלק מן העובדים קיבלו את המשאבים הנחוצים לפיתוח המוצר או השירות עליו חשבו. בנוסף, יצרה החברה תפקיד של "מאמן חדשנות" פנימי התומך ביזם או ביזמית לאורך תהליך יצירת החדשנות.

החברה שכרה את שירותיה של ליד על מנת להדריך את המאמנים הפנימיים (מרביתם מהנדסים) כיצד לתמוך באופן מקצועי ביזמים. תכנית ההכשרה כללה פיתוח חשיבה "מחוץ לקופסה", כישורי סיעור מוחות, כישורי העצמה, הנעת חשיבה אסטרטגית ומערכתית, סיוע לאחרים בהתגברות על פחדים ומגבלות, עידוד ליצירת שיתופי פעולה ועוד.

תכנית ההדרכה למאמני חדשנות התבצע בהודו, בגרמניה, בסין ובישראל ובערוץ הוירטואלי שכלל משתתפים מכל העולם. אי לכך, היה צורך להתאים את התכנית לתרבויות שונות. המומחים של ליד יצרו איזון עדין בין שימוש בגישה אחידה מחד, ולבין שימוש בהתאמה רב-תרבותית מאידך. תוצאות הפרויקט היו מאד חיוביות, והכלים שרכשו המאמנים הוכיחו את עצמם כמועילים בטווח הקצר והארוך כאחד. מחזור שני של התכנית יוצא לדרך בימים אלו.

.

התהליך של ליד

אבחון והערכה

בחירת התכנית והכלים המתאימים

למידה חווייתית

יישום והטמעה לטווח ארוך

לפרטים נוספים

[email protected]    0723922840

האם את/ה מעוניין בייעוץ ראשוני?