המעבדה לשיתוף פעולה

המעבדה לשיתוף פעולה

ליד גולבל, אייקון לחיצת ידיים, שותפות

'המעבדה לשיתוף פעולה' של ליד מציעה לצוותים וקבוצות מרחב סימולציה ליצירת שיתוף פעולה אפקטיבי, המעניק את תחושת הביטחון הנדרשת להגברת יכולות תקשורת בינאישית, ליישור קו דרך שאיפות משותפות, לניסוח חזון אחיד, ליצירה מחדש של אינטראקציות פונקציונליות ולגישור על חסמים.

צוותים מקצועיים מורכבים מאנשים בעלי נקודות מבט, דעות ומטרות שונות. לכן אין זה מפתיע שכשצוותים נדרשים לנוע קדימה יחדיו או לשתף פעולה עם צוותים נוספים – צפים הקשיים והמכשולים מעל לפני השטח.

'המעבדה לשיתוף פעולה' של ליד ("The Collaboration Lab") הינה סדנת אימון ייחודית שמעניקה לצוותים את ההזדמנות למצוא את "הקול הקולקטיבי" באמצעות התנסות במרחב סימולציה בטוח. מטרתה המרכזית של המעבדה היא לסייע למשתתפיה להפנים כלים ותכנים המאפשרים להם לנוע קדימה כיחידה מגובשת.

התהליך מתחיל בהערכה מקיפה של כלל הסוגיות, המשברים והקשיים שנחווים על ידי הצוותים או הקבוצות. השלב השני מורכב מלמידה והכשרה ממוקדת, כאשר המשתתפים מתרגלים יישום של דרכי תקשורת חדשות בזמן אמת, ומתנסים באינטראקציות שונות שמטרתן התמודדות ישירה עם התכנים המאתגרים דרך סימולציה ותנאי מעבדה בטוחים.

אנו אוהבים לכנות את מה שמתרחש במעבדה כ"משחק על אמת". אנשי הצוות חווים שינויי פרספקטיבה ויכולים להעריך את מידת האפקטיביות שלהם בזמן אמת. הם חשים חופשיים "להיכנס לעימותים" בתנאי מעבדה, מבלי לחשוש לגבי התוצאות. הם מצליחים להשמיע את קולם האותנטי ביותר – תוך השארת כל העכבות מאחור – ונהנים מליווי ופיקוח מקצועיים לאורך כל התהליך.

במהלך השנים, יצרה המעבדה שינוי בגישה ובתודעה (mindset) של צוותים מקצועיים רבים, וסייעה להם לגשר על פני משברים ונתק, להגביר את המחויבות הקולקטיבית, לחדד תפקידים ואינטראקציות פנים-צוותיות ובין-צוותיות, לשפר את האווירה החיובית ולחזק את היעילות הקבוצתית. נשמח לעבוד גם אתכם.

רוצים לשמוע עוד על "המעבדה לשיתוף פעולה"?
שלחו לנו דוא"ל [email protected] או צלצלו ל-03-6911344.