הרווח הטמון בפיתוח מנהיגות

הרווח הטמון בפיתוח מנהיגות  

ליד גולבל, אנשים, משוב למנהלים

חברה טורקית מבטיחה מתחילה סוף סוף לממש את הפוטנציאל הטמון בה. הסיבה: השקעה מושכלת ביכולות המנהיגות של עובדי החברה.

חברת Imperial Tobacco Turkey, השייכת לקבוצת Imperial Brands הגלובלית המצליחה, ביצעה מדידה של מחויבות העובדים, והתוצאות היו נמוכות מהרצוי. החברה הזמינה את ליד לסייע בחשיבה על פתרון לסוגיה, לאחר שמספר פתרונות כבר נוסו. בנוסף, רצתה החברה לשפר משמעותית גם את רמות התקשורת והאמון בין גורמים שונים בחברה.

מטרת תהליך ההתערבות הייתה להפוך את מנהליה של החברה (בדרגות הבכירות ובדרגי הביניים) למנהיגים פרו-אקטיביים, וליצור תרבות של צוות ארגוני גדול ומאוחד. המומחים של ליד ניסו ליצור "אווירת צוות" שתלהיב את החברה כולה ותוביל אותה לדרך חדשה ומעוררת השראה.

התהליך ארך שישה חודשים וכלל שלוש סדנאות שונות למנהלים בדרגי ביניים, סדנאות נוספות למנהלים בכל הדרגים, ואירוע ארגוני גדול לכל עובדי החברה.

"נתי עושה עבודה טובה מאד בסיוע לארגון שלנו", אומר פרדריק סטהאל, מנכ"ל ה-Eastern Mediterranean Cluster של חברת Imperial Tobacco. "היא עוזרת לנו לגבש שפה משותפת בנוגע למספר נושאים".

לאורך התהליך, הצליחה החברה לבסס זהות "צוות" חדשה בקרב מנהיגי הצוותים, שהובילה להצלחות שונות. שישה חודשים לאחר מכן, עלו מדדי מחויבות העובדים באופן משמעותי – והם עדיין בעלייה. בנוסף, רווחי החברה גדלו גם הם.

"עקב שביעות רצוני הרבה, אנו מעוניינים למנף את התוצאות שהשגנו להמשך עשייה", אומר סטהאל. "אנו מתכננים תכנית מנהיגות שתסייע לנו לשמר את התוצאות ולהעמיק אל תוך תפקידי ההנהגה שלנו. התהליך יכלול סיוע למנהיגים בפיתוח כישורי הענקת/קבלת משובים, במטרה לעזור להם לפתח אחריות ומנהיגות כחלק מתפקידם בארגון".

התהליך של ליד

אבחון והערכה

בחירת התכנית והכלים המתאימים

למידה חווייתית

יישום והטמעה לטווח ארוך

לפרטים נוספים

[email protected]    0723922840

האם את/ה מעוניין בייעוץ ראשוני?