הקניית כלים אימוניים למשאבי אנוש

*המידע המובא מנוסח בלשון נקבה, אך פונה לכולם.

המודעות לכוחו של הרכיב ה"קואצ'רי" כמיומנות מפתח בהצלחתן של מנהלות ומנהלי משאבי אנוש, גוברת משמעותית בשנים האחרונות. חברות זיהו כי השפעתן על הגשמת האסטרטגיה הארגונית והשפעתן על פיתוח מנהלים היא עצומה ומחייבת רכישה מקצועית של כלי אימון מתקדמים.

buisness talk - low

מניהול אדמיניסטרטיבי לשותפות עסקית

בארגון מנצח, תחום ניהול משאבי אנוש אינו מצטמצם לממד האדמיניסטרטיבי והאופרטיבי בלבד (מכלול תהליכי העסקה ופיתוח עובדים), מצופה ממנו לעסוק ולהשפיע גם בממד האסטרטגי/עסקי הכולל הוצאה לפועל של החזון הארגוני ופיתוח מנהיגות בקרב המנהלים והעובדים בחברה.

מנהלות משאבי האנוש נמצאות בצומת קריטית בחברה – מול בכירים בהנהלה, ראשי צוותים ועובדים בכל רבדי הארגון – המקנה להן פוטנציאל להשפעה רבה. הן אמונות בין היתר על הבנת המסרים מבין השורות, תמיכה במנהלים, העברת משובים רגישים לחברי הנהלה עובדים, יישוב סכסוכים טעונים, והקפדה מתמדת על החזון האסטרטגי וערכי הארגון. לאור מלאכה מורכבת ומאתגרת זו, אנחנו ב-Lead-Global, מציידים את מנהלות ומנהלי משאבי אנוש בארגז כלים ומתודות מעולם האימון האישי והמערכתי.

אנו מתמחים בהדרכת מנהלות משאבי אנוש ונסמכים על המודלים המתקדמים ביותר בעולם האימון המקצועי. תכני הקורס מותאמים לאתגרים המקצועיים שלכן ומאפשרים בחירה של מסלול ההכשרה. רשימת המודלים ותחומי האימון מפורטת בעמודים הבאים. התהליך שאנו מציעים כולל הכשרה וליווי אישי ומקצועי ליישום הלימוד במסגרת תפקידכן בארגון.

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר, בטלפון או במייל, לקבלת פרטים נוספים והיכרות ראשונית.

972-3-691-1344+ | [email protected]

מבנה הקורס

מפגש ראשון: יסודות האימון הניהולי 

מפגש שני: אימון צוותים ומערכות יחסים בעולם העסקי

מפגש שלישי: אימון ארגוני בהתמודדות עם שינוי ומצבי משבר לרבות תכנית פעולה להטמעת חזון

 

 

לקוחות שעברו את ההכשרה האימונית מעידות:

סיגל שמש

Learning & Education Manager, PWC Israel 

"המפגש הראשון עם Lead Global היה מעצים ומפרה. נתי איפשרה לנו, בדרכה המיוחדת, ללמוד, להחכים ולהבין בצורה פשוטה ומעשירה מה המשמעות של קאוצ'ינג! התגובות של שאר המשתתפות, עובדות ממחלקת משאבי האנוש בארגוננו, גם היו מצוינות. אנו משתמשות יום יום בכלים האימוניים שרכשנו ומרגישות שיפור משמעותי במסגרת התפקיד בפירמה."

גידה באגניס

סמנכ"לית משאבי אנוש נורווגיה, רופאים ללא גבולות

"היה לי העונג לעבוד עם ענת טרייסטר-גורן בשלל הזדמנויות ואני מאד מרוצה מהעבודה שהיא ביצעה עבור רופאים ללא גבולות. אני במיוחד מעריכה את האותנטיות, החמלה והחום שלה שמשולבים עם כמות גדולה של אסרטיביות, אחריות ומעשיות אשר מייצרים רמות גבוהות של חיוביות ויעילות בצוותי העבודה שלנו."

מורן בלכר

מנכ"לית משותפת Nextage

"ההכשרה שעברנו ב-Lead-Global, העניקה לנו מיומנויות חדשות אשר "פתחו לנו את ראש" ורעננו את שיטות הניהול שהכרנו. האפקט היה מיידי ואני משתמשת בכלים שלמדתי ומקבלת תוצאות מעולות. המוטיבציה של המנהלים עלתה ובאופן ישיר עלתה גם המוטיבציה של העובדים."

 

אודות ד"ר ענת טרייסטר-גורן

ליד גולבל, מנכ"ל, אימון אישי למנהלים

ד"ר ענת טרייסטר-גורן הינה מאמנת בדרגת מאסטר (MCC), המוסמכת על ידי איגוד המאמנים הבינלאומי לאימון קו-אקטיבי ואימון מערכות יחסים, צוותים וארגונים תוך התאמת שירותי האימון והפיתוחלצרכיו הייחודים של כל ארגון. הכשרתה כוללת הסמכה והנחיה בינלאומית מטעם שני בתי הספר המובילים והידועים בעולם: The Co-Active Training Institute (CTI) וגם ב-Center for right relationship (CRR Global), והיא מאבחנת 360 למנהלים בכל העולם.

ד"ר טרייסטר-גורן שימשה כעורכת המדעית של הספר "אימון קו אקטיבי" בגרסתו העברית, מנהלת ובעלים של שלוחת בית הספר CTI העולמי בישראל. השכלתה של ד"ר טרייסטר-גורן כוללת למעלה מעשר שנות עבודה באקדמיה כחוקרת שפה ומוח באוניברסיטאות וושינגטון, בר-אילן ותל-אביב. לאחר מכן עברה כמנהלת בכירה בתפקידי מחקר ופיתוח של טכנולוגיות זיהוי דיבור ובינה מלאכותית. בעברה הרחוק שנות השכלה ויצירה בתיאטרון ומוסיקה.

logo_lead global  משימתנו ב-Lead-Global היא לסייע לארגונים לפתח מנהיגות אפקטיבית, שיתופית ומפרה. אנו עובדים עם מנהלים, חברי הנהלה, ראשי צוותים ומנהלות משאבי אנוש ועוזרים להם לזהות ולממש את הפוטנציאל הגלום בהם ובחבריהם לעבודה. הסינרגיה שאנו יוצרים, בין מודלים שונים, מאפשרת למנהלים ואנשי מפתח, לאורך כל שכבות החברה, לבנות מנועים ארגוניים אשר מפתחים את האינטליגנציה החברתית, הרגשית והקוגניטיבית לצד שדרוג ההבנה האינטואיטיבית, החושית והמערכתית שלהם כבסיס לבניית תכניות עבודה חכמות וישימות.

הידע והניסיון שלנו באימון ותהליכי הפיתוח נסמך על מודלים מובילים הכוללים את גישת ה-GROW, האימון הקו-אקטיבי, מנהיגות מצבית, אימון ארגוני מערכתי בין-אישי, פסיכולוגיה תהליכית ותגובתיות לעומת פרו-אקטיביות. ההכשרות שביצענו בקשת רחבה של ארגונים ברחבי העולם מעידות על תוצאות משביעות רצון ואנו נשמח להזמינכם למפגש התרשמות ראשוני ללא עלות.