כלים לניהול קונפליקטים

כלים לניהול קונפליקטים

ליד גולבל, אייקון שירות, אימון עסקי

מנהלים ומנהיגים בארגונים מתמודדים עם קונפליקטים ומשברים על בסיס קבוע. הסוד הוא לא לנסות להימנע מהם, אלא להתמודד עמם ולהפוך אותם להזדמנויות לצמיחה.

מנהלים ומנהיגים בארגונים מתמודדים עם קונפליקטים ומשברים, בניסיון למנוע את השפעתם על תפוקת העובדים. מצד שני, מנהלים רבים חסרים את הכישורים והכלים המתאימים לניהול יעיל של קונפליקטים.

תכנית ההדרכה של ליד, הלקוחה בין היתר מתחום אימון מערכות היחסים, כוללת ארגזי כלים גדושים בכל טוב: יצירת "יישור קו", מתן הזדמנות ל"הוצאת קיטור", העלאת המודעות לחשיבותה של תקשורת אפקטיבית, מקסום החיוביות כנגד הורדת רמות השליליות, סעור מוחות על פתרונות המיטיבים עם כל הצדדים, ראיית "התמונה הגדולה", יכולת הכלה וניהול עצמי, ועוד. כלים אלו מסייעים למובילים להפוך קונפליקטים להזדמנויות.

אנו נעזרים ב"תנאי מעבדה" ייחודיים על מנת לאפשר למובילים ומנהלים ליישם כלים חדשים לניהול קונפליקטים תוך התנסות במרחב בטוח.
תהליך זה מוביל לתרבויות ארגוניות חדשות המצליחות לנוות קונפליקטים ללמידה וצמיחה ולזהות את המידע החשוב שבמהות הקונפליקט.
קונפליקט הינו סימן שמשהו מבקש להשתנות.

ההדרכה שלנו מותאמת אישית לכל לקוח ולקוח – אנו משייכים לכל תרבות ארגונית ספציפית את מערך הכלים הייחודי עבורה, לצורך ניהול קונפליקטים. במהלך תכנית ההדרכה, מנהלים לומדים כיצד לנהל קונפליקטים באופן שמעצים את ביטחונם העצמי של העובדים ומסייע ביצירת דרך  משותפת קדימה. התכנית מתאימה גם לשותפים עסקיים, לחברי צוות ולהנהלה הבכירה בארגון.

ה'גישה האימונית' לניהול קונפליקטים הינה גישה פורצת דרך. ארגז הכלים האימוני מכיל כלים וכישורים שהופכים חוויות שליליות למנועי צמיחה – ומתבססים על ענפי מחקר כגון פסיכולוגיה חיובית, ניהול שינויים, אימון מערכות יחסים ופיתוח מנהיגות. ניהול בריא של קונפליקטים, כפי שהוכח באינספור מקרים בעבר, מייצר תוצאות אמיתיות ושינויים מתבקשים.

הכלים שלנו לניהול קונפליקטים מייצרים ערכים ממשיים:

  • קיצור זמני משבר וזמני התאוששות מהירים יותר
  • העצמת עובדים ועידודם להחליף דעות שונות וסותרות באופן מיומן
  • חבירה קולקטיבית למען יישום משותף
  • מיסוד תקשורת בונה
  • הגדרה מחודשת של תפקידים ותחומי אחריות
  • שיתוף פעולה ועבודת צוות טובים יותר בין צוותים, מחלקות, עסקים וארגונים
  • מנהלים ומובילים הפועלים באופן מודע יותר

ליד מחויבת לתוצאות. רוצה ללמוד עוד על כלים לניהול קונפליקטים?
שלח/י לנו דוא"ל ל-[email protected], או חייג/י אלינו ל-03-6911344.