ה-Leadership Circle Profile

ה-Leadership Circle Profile

ליד גולבל, אייקון מזוודה, פיתוח מנהיגות

ליד עושה שימוש ב-™Leadership Circle Profile על מנת לבצע הערכה מדויקת ויעילה של מנהלים ויכולת מנהיגות בארגונים.

ליד מוסמכת להעביר את ה-™Leadership Profile, המהווה כלי אפקטיבי להערכת רמת המובילות והמנהיגות.
ה-™Leadership Profile פותח על בסיס מחקר שבוצע באוניברסיטת הרווארד, ומבוסס על פרופילים מגוונים של בכירים ומנהלים החווים דרגות שונות של הצלחה, המושווים לנורמות אוכלוסיית המנהלים.

ערכת המשוב של ה-Leadership Circle מהווה בסיס אינפורמטיבי לפיתוח עסקי עתידי. הערכות אלו מעצימות את היעילות המנהיגותית מעבר לגישות המסורתיות, השמות דגש בעיקר על מסוגלות אישית.

בכדי לייצר תוצאות טובות ומהירות יותר, מובילים בארגונים חייבים לנתח את ההתנהגות והמוטיבציות שלהם באופן מעמיק.
ערכת המשוב של ה-™Leadership Circle Profile מסייעת למנהלים לזהות ולהבין את הקורלציה בין הרגלי החשיבה שלהם לבין התנהגותם בפועל.

תהליך האימון מתבסס על המשוב המתקבל בהערכה ממנהליו, עובדיו ומקביליו של הממושב, בהשוואה למשוב העצמי שלו. כך מתגלים פערים בתפישת ההשפעה, ומתנהל פיתוח משמעותי המצייד את המנהלים בכלים ובכישורים היוצרים שינוי יציב, מעמיק ומדויק. המנהלים מבחינים ב"אזורים" בהם השפעתם יעילה, לצד תחומים בהם הם צריכים להשתפר על מנת לשדרג את השפעתם ולהתקדם לעבר מנהיגות יצירתית המחליפה את המנהיגות התגובתית.

ה-™Leadership Circle Profile מעניק הערכה מקיפה, ברורה ומדויקת של חוזקותיו, חולשותיו ונקודות העיוורון של המנהל הן בתחומים הקשורים לניהול אנשים, והן בתחומים הקשורים ללקיחת החלטות חשובה אסטרטגית. ההערכה מתמקדת בהתנהגות תגובתית, כהנגדה להתנהגות פרו-אקטיבית ויצירתית. בעקבות הערכת המשוב משתפרות יכולות בניית מערכות יחסים, המודעות העצמית, המודעות המערכתית, האותנטיות, ההישגיות, הלמידה, המוטיבציה, התקשורת, הנוכחות, טיפוח הצוותים, ועוד.

ליד מחויבת לתוצאות. רוצה ללמוד עוד?
שלח/י לנו דוא"ל ל-[email protected], או חייג/י אלינו ל-03-6911344.